Beijing zoo, - Reisverslag uit Peking, China van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu Beijing zoo, - Reisverslag uit Peking, China van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu

Beijing zoo,

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

03 Juli 2012 | China, Peking

Vandaag een kort verslag van een drukke dag! Waarom? Het is bijna half 12 en morgen om 6 uur staat de taxi voor.

Vanmorgen na een rustig ontbijt naar de Zoo. Michelle wilde de Giant Panda zien. En ja hoor, hij zat te eten van het bamboe. Michelle maar meteen zo ongeveer alle dieren bezocht en gefotografeerd!

Daarna naar de Lama tempel. Indrukwekkend hoe de mensen hier hun gebed doen. (m.n. veel jongelui).
Grote Boeddha beelden en veel wierook.

Na dit bezoek met de subway naar een kungfu show. Als ik een klein beetje van de spierkracht van die mannen had zou het paardrijden wel goed gaan (nu nog maar afwachten).

En nu snel naar bed, morgen de treinreis van zo'n 28(!) uur.

Dan zijn we voor het verzenden van berichten afhankelijk van de Mongoolse wifi.

Tot het volgende bericht!

• 03 Juli 2012 - 15:48

Anky, Sophie & Oma:

Had je toch maar wat meer met je breekijzer moeten oefenen ! Komt wel goed haha. Veel plezier in mongolie & we hopen dat jullie wat bereik hebben ! Xxx

• 03 Juli 2012 - 17:33

(O)pa En(O)ma:

Goede reis gewenst,en goed uislapen in de trein,dan kan je weer fit aan het volgende deel beginnen.

• 04 Juli 2012 - 18:40

Sander & Sabine:

He ome Jan en Michelle,

Wat een leuke site, ik wist helemaal niet dat je via deze manier mensen kon volgen op hun vakantie.
    Nou ik heb me eigen al aangemeld dus nu blijven we helemaal op de hoogte van jullie belevenissen.

Geniet er maar lekker van met z'n tweetjes, het zal echt een vakantie worden om nooit te vergeten.

En Michelle als jullie straks terug zijn willen wij die foto's van de panda beren natuurlijk wel zien.

Ik hoop wel dat jullie een beetje lekkere zadels hebben als jullie gaan paardrijden, want anders zullen jullie wel zeren kontjes krijgen ha ha..... :)

Nou heel veel plezier daar en wij houden jullie in de gaten !!!

Veel liefs,
    Sander en Sabine