Cultuur snuiven - Reisverslag uit Peking, China van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu Cultuur snuiven - Reisverslag uit Peking, China van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu

Cultuur snuiven

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

02 Juli 2012 | China, Peking

Vanmorgen eerst het Zomerpaleis bezocht. Naar boven naar de Boeddha, die alles overziet en met een boot vol Chinezen terug (bij een temperatuur oplopend naar 36C.)

's Middags via het plein van de Hemelse Vrede naar de Verboden stad. De belangrijkste info die, na een uitgebreide uitleg van onze gids, is bijgebleven is dat de Emperor beschikte over 3.000 vrouwen, waarbij zijn taak bestond uit het voortbrengen van zoveel mogelijk nazaten. Accountancy is zwaarder (denk ik).

Vanavond na een wandeling rond het meer in het Beihai Park lekkere broodjes gegeten (echt "Chinees").
Vanavond maar op tijd naar bed en
morgen fris weer op.

• 02 Juli 2012 - 19:35

Jessica:

hallo lief nichtje en ome Jan

Ik zou er echt bij willen zijn het ziet er zó mooi uit!! Alleen wel warm volgensmij xD natuurlijk heel veel plezier en ik heb zin om jullie weer te zien. Maar ik volg je iedere dag.
    Xx jessica
    Ps. met molly gaat het heel goed!