Avondeten, de Hemeltempel en de Muur - Reisverslag uit Beijing, China van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu Avondeten, de Hemeltempel en de Muur - Reisverslag uit Beijing, China van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu

Avondeten, de Hemeltempel en de Muur

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

01 Juli 2012 | China, Beijing

Gisteren op zoek geweest naar een plaatsje om te eten, uiteindelijk bij de Big Pizza geeindigd =p
Vandaag naar de Hemeltempel geweest, heel mooi om te zien. Ouderen dansen er rond of kaarten, een gezellige plek dus. Ook zijn we nog naar het Teahouse geweest waar we een thee-ceremonie hadden, vele verschillende soorten thee geproefd en we weten nu hoe we thee moeten drinken. Na de ceremonie werd ons thee aangesmeerd voor een hoge prijs, maar papa heeft het toch weer voor elkaar gekregen om flink af te dingen ;)
Nu zijn we op weg naar de Chinese Muur waar we ook gelijk gaan lunchen in een, volgens onze gids, zeer gewaardeerd restaurantje.

Nu wachten tot we weer wifi hebben, zodat dit bericht verstuurd kan worden ;)

• 01 Juli 2012 - 10:52

Mariëlle:

hee Michelle en Jan, jullie gaan vast heel veel verschillende indrukken opdoen. Ik ga jullie volgen! veel plezier!

• 01 Juli 2012 - 11:15

Anky En Sophie:

Dan ga weer maar op dat bankje zitten voor de wifi. Maar papa, sinds wanneer drink jij thee? Dat was toch alleen voor vrouwen en zieke mannen?
    Pootjes van Joey, hij is een beetje depri...:( Veel plezier!