Aankomst in Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu Aankomst in Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu

Aankomst in Beijing

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

30 Juni 2012 | China, Beijing

Na opnieuw een prima vlucht aangekomen in Beijing. Een overweldigende stad! En overal Chinezen. Het hotel ligt in een nauw steegje, klein en authentiek. Vanmiddag de stad verkennen.

Veel "geuren" en kleuren gezien. Verder warm (33C). Zowel auto's als allerlei andere vervoermiddelen komen van alle kanten. Maar het gaat niet hard, minder stress :p

• 30 Juni 2012 - 08:55

Anky/mama:

Ziet er nog redelijk uitgeslapen uit!! Maar toch welterusten! XXX

• 30 Juni 2012 - 11:40

Sophie Hendrikx:

there are nine million bicycles in bejing ........ hele dag dat liedje in je hoofd :D
    leuke foto, ben jaloers ! en mama ook !

• 30 Juni 2012 - 16:51

Coriëlle:

Veel plezier in Peking. Je moet zeker de Verboden Stad bezichtigen, als ook een stukje van de Grote Muur bewandelen/beklimmen. De muur vonden wij een zeer bijzondere ervaring. Vlakbij het plein van de hemelse vrede is een leuk backpackers restaurantje. Kan helaas niet meer op de naam komen :-(

• 30 Juni 2012 - 18:38

Peter:

Jan en Michelle , ni hao, mooi he, al die woorden van tekentjes waar je niks van snapt. Goede reis. NB: Pas op voor de Peking Eend.

• 01 Juli 2012 - 09:26

L.vanbergen:

ik wens je een heel mooie vacantie , geniet er van . groetjes

oma van Bergen

• 01 Juli 2012 - 20:30

Marian V:

Hoi Michelle en Jan,

Leuk dat we mee mogen genieten van jullie reis!
    Geniet ervan en ik zal deze week eens horen of Ank jullie al erg mist!

• 02 Juli 2012 - 14:20

Toon En Joke:

Hallo jullie maak er maar een fijne reis van, de eerste foto"s zijn al leuk Gr

• 18 Juli 2012 - 18:13

Ruud & Tamara:

Dag avonturiers

We hebben het een beetje druk gehad de afgelopen weken, maar hebben wel jullie verslagen gevolgd!!

Echt leuk om zoiets te doen samen.

Misschien is waddeneiland wel iets voor volgend jaar. haha

Nee, echt iets wat wij ook leuk zouden vinden als onze kindjes zo groot zijn. Nog lang FFFF niet gelukkig!!!!

Welkom thuis en tot snel.

Groetjes

Tamara & Ruud