Het vertrek naar de steppe - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu Het vertrek naar de steppe - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Jan Hendrikx - WaarBenJij.nu

Het vertrek naar de steppe

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

07 Juli 2012 | Mongolië, Ulaanbaatar

Vanmorgen zijn we om 9u vertrokken met de jeep en nu zijn we aangekomen in onze toeristenger (half 1)
Onderweg hebben we al mensen gezien die aan het trainen waren voor de paardenrace tijdens het Nadaam festival.

Het is hier heerlijk stil, alleen vogels, sprinkhanen en af en toe spelende kinderen. En wat een ruimte!
Nog even en wij galopperen ook heerlijk door die ruimte, maar nu gaan we eerst wilde przewalski-paarden spotten :)

We hebben een wandelingetje gemaakt over de steppe, het is uitkijken hier voor de sprinkhanen =p Ook zijn we nog achtervolgd door een kudde koeien (ja papa, het waren ook stieren) xD Vervolgens hebben we nog een ruiter gezien die een kudde paarden bij elkaar aan het jagen was om ze te verplaatsen, wat kunnen die mensen hier toch rijden.

• 16 Juli 2012 - 21:32

Mama:

nou Michelle, wie weet, het is misschien een kwestie van tijd.....